Klacht: Abn-Amro bank oosterhout

op 20 maart 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Beste Klacht.nl

Ik wil een klacht indienen m.b.t de
ABN Amro bank in Oosterhout.

Er zou halverwege februari nieuwe pinautomaten komen in heel Oosterhout maar het is nu halverwege maart en er is nog steeds geen duidelijkheid wanneer je fatsoenlijk kan pinnen bij je eigen automaat.
Daarbij gaat heel Oosterhout rechtstreeks naar de bank zelf, om te pinnen binnen in het ABN Amro gebouw, waardoor er lange rijen staan met mensen die klagen of gefrustreerd zijn over de problemen.
Vaak zijn de pinautomaten binnen in storing, ik ben geen expert maar dat zal ongetwijfeld komen door overbelasting of te kort aan geld wat bijgevuld moet worden.

Op het moment is de ABN Amro dicht waardoor je zelfs niet meer binnen kan en ben je genoodzaakt te gaan pinnen bij een andere bank.
Dit is schandalig, ik ben klant bij ABN Amro en niet bij een andere bank.

Ik ben pas tevreden als er in Oosterhout de betreffende pinautomaten zíjn aangesloten en je een geldopname kan doen bij je eigen bank automaat.
Voor mij persoonlijk is het fijn om mijn banksaldo te kunnen zien.
Dit kan niet bij een andere bank.

Ik ben ook tevreden als de ABN Amro een correcte dienstverlening geeft, zoals informatie.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Beste Killerwaus2311,Ik snap dat je het liefste een geldautomaat vlak om de hoek hebt zitten. Op het moment zijn er meerdere geldautomaten gesloten i.v.m. veiligheid van omwonende. Dit heeft te maken met het toenemende aantal plofkraken en de manier waarop de plofkraken worden uitgevoerd. Veiligheidteams werken samen om tot een oplossing te komen hoe we de strijd tegen de plofkraken kunnen winnen enof in ieder geval veiligheid voor omwonende kunnen creëeren. Ook is het zo dat Geldmaat langzaamaan alle geldautomaten overneemt van de banken. Er zijn dan geen verschillende geldautomaten meer, maar alleen die van geldmaat. Geldmaat probeert hierbij voor een landelijke dekking aan automaten te zorgen. Op de site geldmaat.nl, kun je zoeken naar geldautomaten bij jou in de buurt.Naast dit, hebben we momenteel te maken met een uitzonderlijke levenssituatue. Het coronavirus heeft op veel bedrijven een grote invloed. Uiteraard hebben ook wij hiermee te maken. Dit zorgt ervoor dat bepaalde kantoren gesloten zijn door het virus. Laten we hopen dat dit snel een positiviere wending krijgt en we er met zijn allen sterker uitkomen.Met vriendelijke groet,Janwalter ABN AMRO Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 03 april 2020 om 13:36 geantwoord

Op 20 maart hebben we hier op jet forum deze klacht ontvangen. Ook op 20 maart hebben we hier op het forum op de klacht gereageerd met uitleg. Op dit bericht hebben we geen reactie meer ontvangen Om deze reden sluiten we vandaag hier op het forum de klacht door deze als opgelost te zetten.

Alle klachten die gemeld zijn door Killerwaus2311