Klacht: aanvragen verloren persoonlijke ov kaart

op 05 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 24 juni melding gedaan dat de ov-kaart verloren was. er zou binnen 3 dagen een nieuwe worden opgestuurd, 28 juni gebeld omdat ik nog geen nieuwe kaart had ontvangen, ik zou worden teruggebeld, omdat er iets niet goed bij de ns was gegaan en er geen nieuwe kaart was aangemaakt/opgestuurd. Op 29 juni zelf weer gebeld, toen zeiden ze dat ik weer binnen 5 werkdagen zou worden opgebeld. Vandaag 5 juli weer gebeld, en weer werd er aangegeven dat er binnen 5 dagen zou worden teruggebeld.

Gewenste Oplossing:

Als we worden teruggebeld!!!! en dat er nu wel een nieuwe ov-kaart wordt opgestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jessicagerritsen