Klacht: Aansluiting

op 03 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Trein Nijmegen den Bosch iets te laat biinnen in dB. Als trein stopt op p.7 vertrekt aansluitende treiin voor de neus van P.6.
Dat noemen we klantgericht werk.

Gewenste Oplossing:

Als me dit niet meer overkomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 juni 2016 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 28 juni 2016 om 07:31 geantwoord

De excuses neem ik aan maar er is geen klacht opgelost.

hartelijke groet,

Henk Boer

Alle klachten die gemeld zijn door Xzxz321