Klacht: Aansluiten digitale radio

op 28 juni 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Doordat een monteur het destijds bij ons om een hele rommelige
manier heeft aangesloten, hebben wij nu problemen met het aansluiten
van de Ziggo digitale radio. Hebben telefonisch contact gehad met
een medewerker maar die kwam er ook niet uit.
Nu heeft hij een monteur afspraak gemaakt en moeten wij die betalen
slechte service van Ziggo. Eerst moet je overschakelen op digitaal en
een radio kopen en nu ook nog betalen voor het aansluiten.
Ben al jaren en jaren klant geen service.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Ziggo deze rommelige installatie in orde maakt en
mijn Digitale radio aansluit zonder KOSTEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieneken