Klacht: aanpraten computer service

op 16 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

wij hebben 2 computers gekocht bij de mediamarkt. De eerste is een service verkocht. Want het was bijna onmogelijk om de computer zelf op te starten en hij kon stuk gaan, het werd zo fanatiek vertelt dat je bijna denkt dat de verkopers provisie er voor krijgen. De 2e computer hebben we 5 maanden later zonder service gekocht. Zelf proberen en tot mijn verbazing was hij start klaar en gelijk te gebruiken, en ook nog eens zonder enige reclame wat er wel op de eerste computer opstond.
Ik voel mij zwaar opgelicht.
Tevens zijn we tijdens de koop met onze eerste computer voor service geweest. Er moest onder andere een programma van de c naar de d schijf, dit moesten we zelf maar doen, en na 2 weken kreeg ik een melding dat de schijf vol stond, de schijf is waarschijnlijk niet geschoond. hij was zo klaar Ik moest maar vertellen bij welke service medewerker ik was geweest. Terwijl er maar 1 was die dag. Dit was onmogelijk ik werd gewoon voor leugenaar uitgemaakt

Wanneer ik mijn geld van het service contract terug krijg.
Ik voel mij zwaar belaster en opgelicht

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cornelisbakker69