Klacht: Aanmaning, niet voor mij bedoelt

op 30 januari 2014 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na een fijne werkdag vond ik op mijn deurmat een brief van een incassobureau met daarin het verzoek om €886,04 te betalen wegens achterstallige betalingen. Ik ben me rot geschrokken want ik ben al twee jaar geen klant meer van Ziggo! Dan maar bellen naar Ziggo, na twee keer het verzoek te hebben gekregen om nogmaals in te bellen omdat het systeem haperde kreeg ik na 14 minuten te horen dat ze me niet konden helpen. Vandaag maar het incassobureau gebeld, daar werd ik behandeld als een wanbetaler! Het gaat om een achterstand van april 2013 t/m oktober 2013. Dat vind ik knap aangezien ik sinds april 2012 geen klant meer ben. Van de incassomedewerker moest ik een verweerschrift mailen en als ik dat niet zou doen dan moest ik voor de rechter verschijnen. Ik zakte verder in mijn stoel van verbazing! Ik moet een fout van Ziggo oplossen? Ziggo doet haar huiswerk niet goed! Ik hoor dan binnen een maand of mijn verweer klopt. Ik heb altijd netjes mijn rekeningen betaald. Heeft Ziggo niets anders te doen dan mensen te laten schrikken?!

Ik eis van Ziggo z.s.m. een rectificatie met excuses en een bewijs dat ik uit hun klantenbestand ben gehaald, zodat ik nooit maar dan ook nooit meer een mailing of telefoontje van hun ontvang.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zinderella