Klacht: aanbieding klopt niet

op 28 juni 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een vakantie geboekt met mijn gezin naar Lanzarote. Aangeboden werd: 13 dagen, 12 nachten van 08 juli tot 20 juli. 5500 euro. Eens de reis geboekt komt ineens op de bevestiging een tussenlanding! Ik zou nooit een vlucht boeken met tussenlanding en dan nog wel vertrek 19 juli om 17.30 u in Lanzarote, aankomst om 00.05 in Brussel, is mij dat bedrog!! Dat zijn dus 11 nachten, niet 12, en om 00.05 landen is dus onze zogezegde vertrek dag in Lanzarote. Toen ik vroeg om de reis te verlengen om mogelijk de tussenlanding te vermijden “nee dat ging niet”. onze valiezen moest ik ook nog betalen want was niet inbegrepen. Ik boekte de Fly Deluxe erbij omdat we met Tuifly vliegen, dit doe ik altijd, vooral omdat mijn man 2 meter is en dan kan ik stoelen vooraan bijkopen. Ik kon de service bijboeken en daar dus 276 euro voor betaald. Na enkele dagen geen reactie, geen mail om stoelen te kiezen, zelf eens gebeld, ja de mail moest nog komen, na 5 dagen ineens een mail, helaas de service voor fly deluxe was niet meer beschikbaar, als je wil, storten wij het bedrag terug. Tja wat anders? Maar de service niet beschikbaar ? Dikke zever, ik boek altijd rechtstreeks met Tui en ik boek altijd Fly Deluxe bij. Intussen kan ik enkel nog plaatsen kiezen bijna achteraan in het vliegtuig, zitten we met een tussenlanding, 5.5 uur op een vliegtuig zeg voor een korte afstandsvlucht, dit is echt het verpesten van onze vakantieplannen. ik heb nog gevraagd of ik omwille van de datum en tussenlanding aub mocht annuleren en een andere reis boeken bij Prijsvrij, daar heb ik niet eens reactie op gekregen. Ik wacht bang af of het overige wel geregeld zal worden. Het idee dat ik een goede koop had gedaan valt wel in het water, vooral de duur van de vakantie vind ik straf, je moet maar durven. Toch zeggen de chat service zijn vriendelijke, behulpzame meisjes, maar voor de rest, ik boek nooit meer met Prijsvrij!

Gewenste Oplossing:

geen fly deluxe service?
geen mogelijkheid om te wijzigen?
toegeven dat de aanbieding niet klopt en de tussenlanding niet vermeld werd
ik ben gewoon niet tevreden met het hele verloop, wat kan ik zeggen?
ik wil graag annuleren en iets anders boeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 29 juni 2017 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Colman,

Hartelijk dank voor het melden van uw ervaring over Prijsvrij.be. Wat vervelend dat u niet de service heeft ontvangen zoals u had verwachten. Wij willen graag van de mogelijkheid gebruik maken te reageren op uw bericht.

Vervelend dat u tijdens uw boeking niet heeft opgemerkt dat de terugvlucht al stond gepland op 19 juli in plaats van 20 juli. Dit wordt aangegeven voordat u de boeking gaat maken in stap 3 “Kies vlucht/opstap”. Houdt er rekening mee dat vliegtijden onder voorbehoud van wijzigingen zijn en nog kunnen veranderen. Helaas hebben wij geen invloed op tussenlandingen en eventuele wijzigingen vanuit de luchtvaartmaatschappij.

U heeft aangegeven Fly Deluxe te willen bijboeken bij TUIFly. We zien dat onze collega’s van de Reserveringsafdeling dit hebben doorgegeven per e-mail. Hiervoor ontvangen wij eerst de betaling voordat dit kan worden bijgeboekt Het blijft tot die tijd nog onder voorbehoud van beschikbaarheid. Omdat ons kantoor in Nederland is gevestigd kan het langer duren voordat de betaling binnen is. Nadat dit was gecontroleerd bij onze financiële afdeling hebben wij direct contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij. Hierbij kregen we helaas te horen dat de Fly Deluxe klasse is volgeboekt. Het spijt ons dat is gebeurd, echter zijn wij hierin afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij.

We kunnen begrijpen dat u het vervelend vindt hoe de situatie is verlopen. Hiervoor willen wij onze oprechte excuses aanbieden. Wij hebben nog direct voor u nagekeken of wij uw reis kunnen omboeken, echter is het hotel al vol en kunnen we geen extra nacht meer bijboeken. Anders was dit uiteraard geen probleem geweest en hadden we dit heel graag voor u gedaan.

Het spijt ons niet beter te kunnen berichten en hopen dat u desondanks een prettige vakantie zult hebben op Lanzarote.

Met vriendelijke groet,
Team Prijsvrij.be

Alle klachten die gemeld zijn door greetcolman