Klacht: Aan het lijntje gehouden

op 22 juli 2012 over IT Become One B.V. in de categorie ICT

Zoals velen met mij heeft mijn partner een tablet gekocht via het ING tablet prive plan bij it become one. 23 april betaald en de levertijd zou zijn 2-3 weken, na een maand gebeld en toen werd ons verteld dat door de grote animo het 4-6 weken zou worden, een mail gekregen dat de levering 27 of 28 juni zou zijn, konden geen tijd geven, dus 2 dagen thuis geweest voor de levering, maar helaas niets geleverd, maar weer eens gebeld, we konden de tablet maandag 2 juli ophalen in Zaandam. Daar aangekomen keken ze ons aan of ze water zagen branden en hadden helemaal niet gezegd dat we de tablet konden komen halen. Op 15 juli een mail gekregen dan we de tablet 14 juli op konden halen in Zaandam?? Of het zou thuis geleverd worden op 18 juli. Ophalen ging dus niet omdat de mail een dag na de datum bij ons binnenkwam, en u raad het al 18 juli ook geen tablet geleverd, 19 juli gebeld. De tablet wordt 20 juli geleverd via HPE post, kregen zelfd een track en trace nr. En idd op de site van HPE stond levering 20 juli, op 20 juli geen tablet. Nu staat er 24 juli als leveringdatum. HPE maar weer gebeld. Nee mevrouw we komen niet en idd 24juli zullen we waarschijnlijk ook niet komen want we hebben nog geen levering van ITB gekregen. Ik heb het gevoel nu wel heel flink in de maling genomen tw worden, ING wil hier. Iet in bemiddelen.

Binnen week levering tablet of binnen een week mijn geld terug.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IT Become One B.V. in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IT Become One B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IT Become One B.V.

Heeft op 28 september 2012 om 09:32 geantwoord

Dhr Frederiks heeft zijn geld geretourneerd gekregen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IT Become One B.V. beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Shihan