Klacht: OPGELICHT??????

op 24 januari 2012 over A-shop.nl in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik heb op 27 december 2011 het spel levensweg besteld en betaald via ideal. Het zou binnen drie dagen geleverd worden, maar helaas er gebeurde niets! Op 2 januari heb ik het bedrijf een mail gestuurd (telefoon is buiten gebruik) met daarin de vraag waar het spel bleef en aangegeven dat ik het echt uiterlijk 5 januari nodig had. Ik kreeg diezelfde dag een mail terug met daarinde mededeling dat het spel de volgende dag verwacht werd en dat het dan direct opgestuurd zou worden, mocht het spel de volgende dag echter niet geleverd worden zou ik via email direct op de hoogte worden gebracht!Een paar dagen later heb ik een o6 nr gevonden waar ik de voicemail in kon spreken, daar heb ik gemeld dat ik het op prijs zou stellen als de beste mijnheer mij terug zou bellen om uit te leggen waar mijn spel bleef. Helaas ook nu bleef alles stil! Op 16 januari heb ik de mijnheer een mail gestuurd waarin ik aan heb gegeven dat ik hem tot 21 januari de tijd geeft om of met mij tel contact op te nemen of om de zorgen dat ik het spel binnen zou hebben.Mocht dit niet gebeuren binnen dit termijn dat ik dan aangifte tegen hem zou doen!Ook nu blijft alles stil dus ben ik in mijn beleving gewoon opgelicht!

ik ben allEen tevreden als mijn spel alsnog geleverd word en dit bedrijf gestopt word met deze manier van "zaken"doen!

Alle klachten die gemeld zijn door Jonkie