Beste IKEA,
Ik ben in bezit van de populaire Expedit kast, met tien nieuwe inzet delen en twee oude inzet delen. De oude inzet delen zijn in mijn ogen vele malen beter ten opzichte van de nieuwe. Vooral omdat je met... Lees meer
Tijdens het in elkaar zetten van de Pax kast bleek er een verkeerde maat rail in de verpakking te zitten. Geprobeerd telefonisch contact te leggen wat niet mogelijk bleek. uiteindelijk zelf terug gereden naar Ikea Haarlem, 75 km. Verkeerde onderdeel... Lees meer
Op 22/11 heb ik IKEA barendrecht bezocht en heb daar een bedrag van 24,01 euro afgerekend.Nu blijkt dat er tevens 5,89 euro is in gehouden van mijn rekening zonder enige verklaring.Ik zie dit bedrag gaarne terug gestort op mijn rekening
m.v.g.... Lees meer
Er zijn bij onze bestelling ook 2 Inreda planken en 4 glasplaten afgeleverd. Deze zijn niet voor ons bestemd; hebben we noch besteld noch betaald. Wil dat ze worden opgehaald. Heb getracht te bellen, maar moet steeds lang wachten en... Lees meer
Op woensdag 21 november heb ik de kullen ladekast gekocht met vijf lade. Deze heb ik 22 november in elkaar gezet.
Nadat de kast bijna in elkaar zat bleek dat het binnenwerk van een ladegeleider verkeerd om zat (dit hoefde ik... Lees meer
IK HEB BERICHT VAN U GEKREGEN DAT MIJN KLACHT IS OPGELOST.
MAAR TOT OP HEDEN ALLEEN MAAR GEHOORD DAT U DE KLACHT IN BEHANDELING HEBT GENOMEN. VERDER HEB IK NOG NIETS VAN U GEHOORD.
VR. GR. L.NIJMAN
Lees meer
Ik lees net uw mail over het feit dat mijn telefoon niet te bereiken is, mijn telefoon ligt naast mij en staat aan. Nogmaals mijn telefoonnummer voor u: 0655543142 Lees meer
Afgelopen zaterdag hebben we een slaapbank gekocht bij Ikea voor de prijs van 249 Euro.
Afgelopen dinsdag valt er een folder in de bus waarin ditzelfde bed wordt aangeboden voor 159 Euro op vrijdag de 29e November.
Het bed staat nog volledig... Lees meer
na de zeer tevreden keuken die geleverd is door Ikea hebben wij helaas toch een klacht over de keukenapparatuur .
met name afzuigkap daar deze naar onze mening teweinig lucht afzuigt waardoor luchtjes de kamer in drijven .
de ontstekingsschakelaar van... Lees meer
Remsysteem van rolgordijn werkt niet goed.
We kunnen het gordijn niet op de juiste hoogte vast zettenen en schiet spontaan omhoog Lees meer