Onze PAX kast is uit elkaar gehaald door verhuizers en nu blijkt de bodemplak in tweeen...... Ik dacht bij IKEA even een nieuwe plank te bestellen.... Mooi niet, kan niet!!!!! En zonder bodem geen kast, dus weg kast!! Waardeloze service... Lees meer
Op maandag 18 november was ik in Ikea BArendrechf. Daar was een verkoopster het hovag matras aan het afprijzen. Mooi dachten wij die wilde ik net hebben dus nagevraagd of het ook op het formaat gelden dat ik wilde hebben... Lees meer
wij hebben op 17 nov een keukenkastje besteld kosten 43,99 incl verzenden 26 nov zou he geleverd worden helaas het werd de volgende dag na het uitpakken bleek dat niet alles in he pakket zat en ook nogeens een art... Lees meer
Omdat ik wist dat er een bedbank in de dagaanbieding was vandaag, heb ik vandaag een online bestelling gedaan van in totaal ruim 4000 euro. Ik vond het daarbij mooi meegenomen dat het mij enkele honderden euro's scheelde. Eenmaal bij... Lees meer
Gistermiddag 28 november twee maal naar de Ikea geweest, er stonden beide keren lange rijen bij de kassa waarvan er maar 2! open waren om 18.00 uur. Ik wilde de zelfscan kassa gebruiken maar daar stond een boze mevrouw alleen... Lees meer
Ik heb op 17 oktober bij de klantenservice van IKEA garantie geclaimd over keukenkastdeurtjes.
Keer op keer krijg ik mail( vandaag de 6e keer!) dat men erg druk is, maar dat ik gebeld zal worden.
Vorige week kreeg ik een mail dat... Lees meer
Ik heb begin 2013 een vaatwasser gekocht en aangesloten van Ikea in mijn nieuwe huis en nieuwe keuken. Dit is volgens het boekje gegaan. Eigenlijk vanaf het begin merkten we dat de werking niet optimaal was, blokje loste niet op,... Lees meer
wij wonen in sliedrecht,en hebben geen auto,is het niet mogelijk om een bus van uit sliedrecht naar de dichtsbijzijnde ikea te laten rijden ,want het openbaar vervoer is geen oplossing ,vooral nu met de kerst lijkt mij het leuk om... Lees meer
Vorige week hebben wij een kivik bank gekocht. Voor het oog een mooie bank echter na een week ENORME kuilen! Zo erg dat wij enorme pijn in ons rug hebben. Ik weet niet of dit aan een fabrieksfout ligt, maar... Lees meer
Het werkblad van onze nieuwe keuken is deels beschadigd, deels fout geleverd. Eerst werd er goed gereageerd op onze klacht, maar de keuken-medewerker maakte er een eigen (ander) verhaal van. Na nameten blijft onze klacht terecht en moet er gewoon... Lees meer