We hebben een Ektorp bankstel van Ikea en hebben al een paar keer een issue gehad met de hoes, zoals losse stiksels en weeffouten. Deze klachten zijn netjes opgelost, waarbij in september 2013 door Ikea ook weer een nieuwe hoes... Lees meer
Gekomen uit Vlissingen troffen we ikea Breda op 5/12 rond 18.30 gesloten. De parkeergarage was wel open. Diverse mensen kwamen voor niets. Er stond ook geen bord oud op de deur dat ze gesloten waren. Lees meer
Vrijdag 30 november was de hemnes bedbank in de aanbieding. 's Ochtends gebeld of ik er één kon bestellen, dat was niet mogelijkmaar kon wel voorraad op internet volgen. Dus eind van de middag naar vestiging Duiven, voorraad op internet... Lees meer
Eind juli heb ik een secretaire met opbouw besteld. Deze kon echter pas in september worden geleverd. Vlak voor de leveringsdatum werd ik gebeld met de mededeling dat de sercretaire met opbouw pas in november kon worden geleverd.Ik wilde een... Lees meer
Een paar weken geleden deed de oven van mijn moeder het niet meer, terwijl zij deze in december 2012 pas heeft gekocht bij IKEA. Ze heeft toen met de klantenservice gebeld welke haar door verwees naar Electrolux. Deze verwezen haar... Lees meer
Wij hebben zaterdag 30 december bij Ikea Hengelo 2 vloerkleden gekocht. Bedoeling was 2 bruine kleden. Hebben er 2 uit de bak gepakt die achter de bruinekleden stond. Thuis gekomen bleek een van de kleden antracietkleurig te zijn. Op het... Lees meer
Op de Ikea website had ik de Led-kaarsen Stråla zien staan voor de prijs van € 3,99 2/st. In de winkel echter stonden ze geprijst voor € 4,99 2/st. Daar ik ze toch graag wilde hebben, ermee naar de kassa... Lees meer
Ik was van plan om in IKEA AMERSFOORT 4 Volfgang eetkamerstoelen van 69 euro te kopen. Helaas waren deze voorradig. Wij werden getipt door de man van de infobalie om naar IKEA UTRECHT te gaan want daar waren nog 4... Lees meer
De grote theelichten van Ikea branden dramatisch. Als je ze net aansteekt branden ze goed. Daarna gaat de vlam helemaal naar binnen alsof het lijkt dat de kaars uit is. Lees meer
Graag had ik contact met u opgenomen, maar ik vind geen e-mailadres. Het wachten aan de (betaalde) telefoon duurt veel te lang. Ik heb een product, opvouwbare babywieg, vandaag retour gestuurd. Had het graag met iemand opgelost en/of e.e.a. in... Lees meer