Klacht: hemnes bedbank

Judith van Amersfoort op 05 december 2013 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 30 november was de hemnes bedbank in de aanbieding. ’s Ochtends gebeld of ik er één kon bestellen, dat was niet mogelijkmaar kon wel voorraad op internet volgen. Dus eind van de middag naar vestiging Duiven, voorraad op internet 67 stuks,update kwartier eerder. Toch op. Bestellen via internet wel mogelijk. 45 euro extra. Schandalig. Geef dan de keuze te bestellen en af te halen indien voorradig. Nu bestellen, dag vrij nemen, bezorgdatum aangepast dus voor niets vrije dag aangevraagd en wel 45 euro extra betalen. Ik ben ook familylid, maar dat betekent kennelijk niets.

Gewenste Oplossing:

Afhalen indien voorradig zonder meerkosten met mail wanneer beschikbaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 06 december 2013 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van deze melding hebben wij telefonisch contact opgenomen met de klant. In dit contact hebben wij de actievoorwaarden met de klant besproken. Een van deze voorwaarden was dat deze aanbieding geldt zolang de voorraad strekt en op = op. Wanneer er in de vestiging geen voorraad meer aanwezig was werd de klant de mogelijkeheid geboden om in onze webwinkel online dit bed aan te schaffen. Hierbij worden wel transportkosten in rekening gebracht op basis van afmeting en gewicht van het pakket. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door