Op 23 januari waren wij bij ikea delft en lieten ons oog vallen op een kindermeubel serie mammut. Omdat er sprake was van een op is op opruiming, valt er dus niks van te zeggen dat de tafel jammerlijk uitverkocht... Lees meer
scheuren en wijkende naden werkblad lagan. na het plaatsen van deze klacht, wordt ik keurig gebeld door ikea. ik moet een klachtenformulier met fotos opsturen. en dan zie ik bij klacht.nl dat mijn klacht/probleem is opgelost. nou... Lees meer
Wij hebben in 2010 de Ringskär keukenkraan (wit) gekocht bij Ikea Duiven. Enige tijd geleden heeft een slangetje van de kraan losgelaten en is niet mogelijk dit te repareren. Wij zagen bij één van onze bezoeken aan Ikea dat er... Lees meer
Er is geen dagdeel af te spreken alleen gehele dag.
Monteur van Whirlpool had niet de benodigde onderdelen bij zich en heeft de storing niet verholpen.
Wordt geëist dat er een nieuwe afspraak gemaakt wordt via het telefoonnummer van Ikea. Dit is... Lees meer
Hoi,
Ik ben ontevreden over de manier waarop Ikea de levering van mijn producten uitstelt. Ik heb op de website een aantal producten besteld en deze zouden vandaag bezorgd worden. Nu lees ik in mijn mail dat de bestelling nu... Lees meer
Met mijn ouders van 74 en 76 jaar was ik vanmorgen bij Ikea te Barendrecht, na een heerlijk ontbijt hebben we diverse produchten gezien voor hun nieuwe woning. Na anderhalf uur rond te hebben gelopen vroeg ik aan een mederwerkster,... Lees meer
Ik ben afgelopen zondag, rond een uur of vier, bij IKEA in Haarlem gaan shoppen. Ik ben bezig een woning te krijgen in Haarlem en liep alvast IKEA binnen. Ik zie daar een grappig bankje staan, dat ook als slaapbankje... Lees meer
Bel contact absurd dat ik na 10 minuten in de wacht van ellende de haak erop gegooid heb. Ik ben alleen in het bezit van een mobielnummer en betaal me derhalve scheel aan belkosten. TE ABSURD voor woorden. Lees meer
Ik heb 3 maanden geleden nieuw keuken bij IKEA gekocht waarvan vaatwasser na 2 keer gebruiken verschillende storingen aangeeft.
Monteur 2 keer langs geweest, ene keer zat slang los en andere keer heeft speciale module vervangen.(moet ja na gaan apparaat van... Lees meer
na ongeveer 3 weken gebruik, komen er scheurtjes in het blad.
ook gaan er al wat naden wijken. wij hebben het blad behandeld zoals voorgeschreven en zijn er zeer voorzichtig mee. we werken op grote snyplank en vocht... Lees meer