Klacht: Pakketje pas na 3 werkdagen verstuurd

Ergbozeklant222 op 20 maart 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
āœ… Klacht opgelost op 20 maart 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Chaima, Vrijdag de 16e is dit pakket aangemaakt en opgehaald, dit pakket is een classic levering en geen weekend levering dus is de levering op de volgende werkdag maandag in dit geval. Maandag was dit pakket in de levering...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 20 maart 2018

Een klant heeft ervaren dat zijn pakketje drie werkdagen bij DPD heeft gelegen voordat het werd verstuurd. Na het wijzigen van het afleverpunt om het pakket na werktijd op te halen, werd hem medegedeeld dat de bezorging een dag later zou plaatsvinden. De klant is ontevreden over de lange wachttijd en het gebrek aan contactmogelijkheden met de chauffeur, en geeft aan in de toekomst liever gebruik te maken van andere bezorgdiensten.

Mijn Klacht:

Pakketje is al 3 werkdagen in bezit van DPD en word dan pas bezorgd. Wanneer ze op een tijdstip komen dat ik en de buren er niet zijn heb ik besloten afleverpunt te wijzigen, zodat ik het pakketje kan ophalen na mijn werk (na 18.00uur) en nu word het pakketje pas de volgende werkdag bezorgd. Er kan geen contact worden gelegd met hun eigen chaffeur en er word geen maatwerk geleverd. Het feit dat het zo lang heeft geduurd voor het op een busje is gezet is al erg genoeg. Ik kan niet langskomen, ik kan geen wijzigingen doorbrengen en ik moet weer een dag langer wachten. Dan heb ik het pakketje niet eens meer nodig. Wat een ‘snelle’ en goede bezorging en service krijg je ook. Voor mij NOOIT meer DPD. Doe mij maar PostNL of DHL

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje vandaag alsnog bezorgd word bij een afhaalpunt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 maart 2018 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM