Klacht: pakket wordt maar niet geleverd

sascha riemers op 24 januari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 25 januari 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Sascha, Bedankt voor je bericht. Dit is zeker niet fijn om te moeten horen. Ik zal in deze gelijk je klacht doorsturen naar de transport zodat de chauffeur er op wordt aangesproken. Het pakket is vandaag weer mee voor...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 24 januari 2018

Een klant heeft problemen met de levering van een pakket van DPD, dat al bijna een week onderweg is. Ondanks dat de klant thuis is tijdens de bezorgpogingen, ontvangt hij geen briefje of belsignaal en wordt er steeds gemeld dat hij niet thuis is. De klant voelt zich gefrustreerd en heeft geen vertrouwen in een oplossing, zelfs na meerdere contacten met de klantenservice.

Mijn Klacht:

Ik ben nu al bijna een week bezig met het proberen te ontvangen van mijn pakket. de drie keer dat dezelfde pakket bezorgt zal worden krijg ik steeds een melding dat ik niet thuis ben. Terwijl ik alle drie de keren gewoon thuis was. Ik krijg niet eens een briefje door de bus of iemand die aan de deurbel belt. Ik heb gewoon het gevoel dat ik hier in de zeik genomen wordt en dat mijn pakket nooit zal arriveren. Ik heb er geen zin in om nog een dag te gaan inleveren om te wachten op een pakket die hoogstwaarschijnlijk nooit al aankomen. Ik heb al een paar keer met de klantenservice gebeld maar zelfs zij kunnen mij niet helpen. en als ik zeg dat ik al een keer gebeld heb dan vertellen ze mij dat ze van niks weten!! dit is ronduit belachelijk

Gewenste Oplossing:

Ik wil vandaag nog mijn pakket ontvangen of jullie mogen deze terug gaan sturen naar vidaxl.

mijn pakketenumer is: 05228956682019

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 25 januari 2018 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM