Klacht: pakket werd geleverd in supermarkt naburige gemeente

fredeg op 05 januari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 8 januari 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Dorine, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat de chauffeur er geen meer moeite voor gedaan heeft. Helaas zie ik dat het om een levering gaat in België en kan verder dan ook geen navraag voor je...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 5 januari 2018

Een klant van DPD heeft geklaagd over de levering van een pakket, dat volgens de trackinginformatie in een supermarkt in een naburige gemeente is afgeleverd, terwijl de klant thuis was. De klant vindt het onacceptabel dat er geen poging is gedaan om aan te bellen en is teleurgesteld over herhaaldelijke problemen met de bezorgservice van DPD.

Mijn Klacht:

Ik zie net in de mail dat het pakket gisteren zogezegd aangeboden geweest is,er staat dat ik niet thuis was??????, er stond inderdaad geen auto op de oprit, aankloppen zou dus handig zijn. Ik zie in de mail dat het pakket vandaag geleverd is in een supermarkt in naburige gemeente. Ik betaal toch geen 7.95 om dan toch nog het huis uit te moeten om mijn pakket af te halen. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met dpd. Die chauffeurs doen de moeite niet om aan te bellen. Eigenlijk beter de firma contacteren dat je niet meer wenst te bestellen als ze verzenden met dpd.

Gewenste Oplossing:

niet meer verzenden met dpd

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 08 januari 2018 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM