Klacht: Verkeerd bezorgd

Rob2017 op 31 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 1 september 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Robert, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Wij zien dat je vandaag ook een pakket verwacht tussen 11:21 - 12:21 en...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 31 augustus 2017

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met DPD, waarbij drie verschillende pakketjes binnen een maand verkeerd zijn bezorgd, ondanks dat het om een normale straat en huisnummer ging. Daarnaast ontving de klant geen notificaties bij afwezigheid en vond het onacceptabel dat er kosten verbonden waren aan telefonische gesprekken met de klantenservice. De klant heeft besloten om websites die DPD gebruiken te vermijden.

Mijn Klacht:

– 3 x verkeerd bezorgd van 3 verschillende pakketjes binnen een maand. Doodnormale straat met gangbaar huisnummer.
– Geen briefje in de deur bij niet thuis. Ook geen email. (Alhoewel ik gewoon thuis was).
– 50 cent betalen per gesprek. Met 1 gesprek ben je vaak niet klaar met dpd.
Het wordt tijd dat dpd orde op zaken stelt.
Websites met levering door dpd vermijd ik nu.

Gewenste Oplossing:

Levering op adres
En indien dit niet mogelijk is een notitie in de bus of email.
Geen kosten bij bellen naar klanten service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 september 2017 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Robert,

Bedankt voor je bericht.
Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten!
Wij zien dat je vandaag ook een pakket verwacht tussen 11:21 - 12:21 en gaan wij er zorg voor dragen dat je je pakket mag ontvangen.
Uiteraard wanneer je niet aanwezig bent, zullen wij proberen je pakket te leveren bij de buren en anders gaat je pakket naar het dichtstbijzijnde pakketshop.

Wij wensen je alvast een fijn weekend toe.

Mvg,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM