Klacht: Bezorging op huis adres

Dannyvanoverbeek op 15 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 20 juni 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Danny, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat het telkens zo gaat. Ik heb even aan de hand van je adresgegevens het pakketnummer erbij gezocht (15505990150888) en zie dat je het pakket hebt afgehaald bij de pakketshop,...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 15 juni 2017

Een klant van DPD ervaart herhaaldelijk problemen met de bezorging van pakketten op zijn huisadres, ondanks het betalen van verzendkosten. De bezorger laat telkens een briefje achter dat de klant niet thuis was, terwijl er een pick-up point dichtbij is. De klant is gefrustreerd over de service en de snelle retour van een pakket naar de leverancier.

Mijn Klacht:

Ik ben woonachtig op een laantje, met vooraan brievenbussen maar er staan 18 huizen op dit stuk, nu ben ik al een jaar bezig om mijn bestelde artikelen door deze firma op mijn huis adres te krijgen, maar iedere keer ligt er vooraan een briefje in de bus dat ik niet thuis was en ik 5 km moet rijden om het pakketje te halen, terwijl hier op 500 meter lopen ook een pick-up point zit, (verschuilen zich achter hun algemene voorwaarden) maar ik betaal verzend kosten en verwacht dan ook dat ze het product aan huis afleveren maar die chauffeurs vinden lopen niet leuk denk ik, met als klap op de vuurpijl dat ze een pakket van mij binnen 4 dagen terug hebben gestuurd naar de leverancier wat normaal 7 dagen is ook heb ik tijdig contact met de DPD opgenomen in dit geval een ver land, dus lange leverings tijden, nu ben ik al bezig met de z g n custumer care maar die doen helemaal niks, maar ik heb in veel gevallen geen keuze met wie het wordt verstuurd, nu heb ik verschillende klachten ingediend maar tot nu toe geen reactie en of oplossingen

Gewenste Oplossing:

Als het correct wordt opgelost en een afspraak met de verantwoordelijke. Zowel financieel als een permanente oplossing in de toekomst

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 juni 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Dannyvanoverbeek

Heeft op 20 juni 2017 om 11:52 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Mag het na 3 weken, en op de z g n afleverdag dag schijnt hij hier te zijn geweest,vreemde is ik was thuis geen briefje helemaal niks, dit is echt zo slecht ben er zo kwaad om.. dit geintje kost mij gewoon 750 euro omdat jullie koeriers te bezopen zijn om spullen af te leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM