Klacht: Pakket niet bezorgd

1973rexwinkel33 op 11 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 april 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Evelien, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Dit is uiteraard niet de normale gang van zaken. Wij hebben in deze inderdaad helaas een fout gemaakt, waardoor je pakket te vroeg retour is gegaan...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 11 april 2017

Een klant van DPD ervaart problemen met de bezorging van zijn pakket, dat op 7 april zou aankomen maar in het depot bleef. Na meerdere telefoontjes met de klantenservice, waarbij werd beloofd dat het pakket op verschillende dagen zou worden bezorgd, bleek het uiteindelijk teruggestuurd naar de verzender zonder dat de klant het ooit heeft ontvangen. De klant is gefrustreerd en vindt de communicatie van DPD onvoldoende.

Mijn Klacht:

Vrijdag 7 april zou mijn pakket bezorgd worden. Op de site zag ik vrijdagmiddag dat er iets fout was gegaan en het pakket nog in het depot stond. Ik heb vrijdag direct gebeld en mij werd vertelt dat ze de reden niet wisten maar dat het maandag bezorgd werd. Maandag speciaal thuis gebleven maar geen dpd gezien. Wel op de site dat ze aan de deur zijn geweest. Geen briefje door de brievenbus. Weer gebeld met dpd, die vertelde mij dat het pakket dinsdag afgeleverd zou worden bij een afhaalstation bij mij in de buurt. Dinsdagochtend kijk ik op de site van dpd en zie tot mijn verbazing dat mijn pakket terug is naar de verzender. Weer gebeld met dpd en die zeggen doodleuk dat ik dan de verzender maar weer moet bellen. Ben er klaar mee

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon voor het komend weekend mijn pakket geleverd hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 april 2017 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM