Klacht: niet aangebeld

Svm06 op 30 maart 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 4 april 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo, bedankt voor je bericht en mijn excuses voor de latere reactie. Vervelend te moeten horen dat het zo gelopen heeft. Ik heb even gezocht op je adresgegevens en heb het pakketnummer terug kunnen vinden (05118910369991) Ik zal in deze...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 30 maart 2017

Een klant van DPD heeft een klacht ingediend omdat hij een pakketje verwachtte dat niet werd afgeleverd. Ondanks dat hij de hele middag thuisbleef, vond hij een briefje in de bus dat hij gemist was, terwijl hij zeker weet dat hij thuis was. Na contact met DPD kreeg hij geen bevredigende oplossing en werd hij doorverwezen naar bol.com voor verdere afhandeling.

Mijn Klacht:

Pakketje besteld bij bol.com en deze zou vandaag worden bezorgd. Ben speciaal de hele middag thuisgebleven en ineens vond ik een briefje in de bus dat ze me gemist hebben???
Er stond op dat ik het pakketje morgen na 16.00 uur op kan halen bij een pakketpunt wat nog een aardig eind bij mij uit de buurt ligt ook nog.
Op zich al erg vervelend want het betreft een cadeau voor iemand die morgen al jarig is. Enfin heb gebeld met dpd en die doen alsof hun neus bloed. Ik zal wel even weggeweest zijn! Ik weet toch echt zeker dat ik thuis voor de tv zat! Als antwoord op de vraag waar ik met mijn klacht terecht kan krijg ik te horen dat ik dat maar via bol.com moet doen! En daar bel je een betaald nummer voor ook nog! Ben helemaal klaar met dit bedrijf!

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een excuus ontvangen voor de gemaakte fouten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 04 april 2017 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM