Klacht: Verzending

Janeira op 27 maart 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 31 maart 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Janeira, Bedankt voor je bericht en mijn excuses voor de latere reactie. Ik heb even gezocht op je adresgegevens en heb het pakket teruggevonden (15502943126711). Klopt het dat je gisteren alsnog het pakket in ontvangt hebt genomen? Mocht dit...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 27 maart 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Er staat als sinds donderdag 23 maart 2017 dat jet pakketje onderweg is naar de bestemming. Het is al 27 maart 2017 en heb nog steeds niks gekregen. Geen mail of iets dergelijks.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje optijd gebracht word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 31 maart 2017 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM