Klacht: gewoon makkelijk bij anderen bezorgd,omdat dat wel zo makkelijk was,en ze brengen t bij geen gehoor( waarschijnlijk ook niet gebeld door naar een retailer0

sonja mekes op 09 maart 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 13 maart 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Sonja, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Ik heb dan ook een officiële klacht ingediend bij het desbetreffende transport afdeling, zij zullen dit opnemen met de chauffeur in kwestie om dit te voorkomen...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 9 maart 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

MAANDAGZOU IK EEN PAKJE KRIJGEN,IK SPECIAAL VOOR THUIS GEBLEVEN,IK HEB GEEN BEL GEHOORD,HEBBEN ZE T MAAR EVEN BIJ DE RETAILER AFGELEVERD.
VANDAAG MIJN KATTENBROKKEN BIJ MIJN SCHOONZUS OMDAT HAAR DOCHTER TZELFDE HEET ALS MIJ DAAR AFGELEVERD,DAT WAS WEL EVEN MAKKELIJK HAD DIE GEZEGD TEGEN MIJN SCHOONZUS.IK VIND DIT ECHT GEEN SERVICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

GEWOON BIJ MIJ THUIS AFLEVEREN,EN DOORBELLEN.BENEDEN,MIJN VRIEND EN IK ZATEN ALLEBEI IN DE KEUKEN EN GEEN BEL GEHOORD,EN DE BEL DOET T.EN OOK NIET UIT GEMAKZUCHT PAKJES AFLEVEREN BIJ MIJN FAMILIE!!!!! ZO LICHT ZIJN DIE KATTENBROKKEN NIET,EN DE SERVICE WAS OOK NA 18.00 GEVRAAGD NIET OM HALF 6!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 maart 2017 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM