Klacht: Bezorging

Joke Ammerlaan op 08 december 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 12 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Hallo Joke, Bedankt voor je bericht. Ik heb even het DPD pakketnummer erbij gezocht (01465031903577) en zie inderdaad dat deze al bij de shop is afgeleverd. Helaas kan ik deze niet meer voor je laten afhalen en opnieuw laten bezorgen....

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 8 december 2016

Een klant van DPD heeft een klacht ingediend over de bezorging van een pakket dat op 6 december zou aankomen. Ondanks dat er contactinformatie was achtergelaten, heeft de bezorger het pakket niet afgeleverd en het naar een afhaalpunt in Zoetermeer gebracht. De klant ervaart dit als een slechte service, vooral omdat er geen terugbelactie heeft plaatsgevonden zoals beloofd.

Mijn Klacht:

Er zou dinsdag 6 december een pakket bezorgd worden tussen 15.51 en 16.51
Wij hebben een boerderij en mijn man was thuis in de stal, bij de deur hebben wij zijn telefoonnummer vermeld zodat hij gebeld kan worden.
De bezorger heeft geen moeite genomen en het pakket meegenomen.
Via de site aangegeven dat het donderdag bezorgd kon worden en toen kreeeg ik bericht dat ik het in Zoetermeer af kan halen.
Mijn man heeft boos opgebeld en een dame aan de telefoon zou actie ondernemen en terug gebeld worden wij wonen wat achteraf en ze vertelde dat het wel vaker gebeurde. Hij is dus NIET terug gebeld en om 13.43 kreeg ik een berichtje via mijn telefoon dat mijn pakket in Zoetermeer is afgeleverd.
Wij balen hier vreselijk van en vinden het een slechte service.

Gewenste Oplossing:

Als ze contact hadden opgenomen zoals beloofd en het pakket alsnog thuis bezorgd zouden hebben.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 december 2016 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM