Mijn Klacht:
Vanochtend heb ik 2keer gebeld naar klantensevice Vodafone en 2keer is verbindig plotseling verbroken.Dit was ook op mandaag,door storing ik kon niet bellen.Ik wilde vragen stellen over hoge bedrag heeft Vodafone van mijn rekening afgeschrijven van laatste maand.Dit vind ik heel erg vervevelend.Vodafone moet ook zorgen ook voor goede verbinding.
Ik vind vodafone heeft onterecht hoge bedrag van mijn fekening afgeschrijven.
Gewenste Oplossing:
Ik vraag u opneuw bekijken naar overzichten van mijn gespeken naar buiteland.Ik heb niet zo veel gesproken met buitenland.Ik gebruik andere provider om te bellen naar buitenland.Ik verwacht dat u hoge bedrag van laatste maand gaat verlagen.En u gaat zorgen voor goede verbindig doen.


