Mijn Klacht:
Tijdens mijn reis van 12 dagen naar Kroatië en Bosnië heb ik in Sarajevo overnacht. Helaas was het eten in het hotel matig en er was weinig keuze. Daarnaast was de douche in een zeer slechte staat, met schimmelplekken en uitstekende schroeven, wat echt bolderman onwaardig is. Dit heeft mijn vakantiebedrijfsbeleving ernstig aangetast.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een ander hotel voor mijn verblijf.

