Mijn Klacht:
Tijdens mijn laatste diner bij Bolderman kreeg ik een toetje dat een gevaarlijk kapot stukje glas bevatte, dat ik pas ontdekte toen ik het inspecteerde. De serveerster was niet in staat om dit adequaat op te lossen en het excuus dat ik de volgende morgen ontving, vond ik onvoldoende. Daarnaast was het eten zelf teleurstellend; zowel de aardappelpuree als de gebakken aardappelen waren koud en de groenten waren niet goed bereid. Dit alles heeft mijn ervaring bij Bolderman ernstig beïnvloed.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een gepaste compensatie voor deze onveilige situatie en de slechte kwaliteit van het diner.


