Ik probeerde vanavond 09009292 te bellen om informatie te vragen over het treinvervoer naar Vlissingen morgenochtend,want mijn zoon moet daar om 8.30 uur op school zijn en op nu.nl stond dat er slechts 1 trein per uur zou gaan. Er... Lees meer
Busschaufeur rijdt aan terwijl ik voor zijn deur staat en geeft me een wegwerp gebaar Lees meer
Afgelopen week heb ik voor 2 personen online op 9292 kaartjes gereserveerd voor de rit van Putten naar de Apenheul.
Deze e-tickets heb ik een dag van te voren besteld. Echter op de dag zelf was precies onze eerste rit vervallen... Lees meer
Als er ritten uitvallen if als er een specifieke tijd staat dat de bus of tram komt ZOU JE DIE BUS OF TRAM KUNNEN HALEN !!
Nou rijdt er al een week of 2 geen bus op tijdstip vd... Lees meer
Beste 9292,
Het gebeurt nu al zo vaak dag ik op de bus wacht en deze gewoon niet komt opdagen en dan is er bij jullie nul informatie over te vinden en dan heb ik geen weg naar huis Lees meer
waarom neemt u mijn oorspronkelijke klacht niet in behandeling? Lees meer
een duur telefoonnummer, 2 maal gebeld.
De eerste hoort me niet, de tweede hoort me goed ligt aan nummer 1. Nummer 1 legt de hoorn neer en nummer 2 eveneens: nummer 1 kan mij niet horen, nummer 2 kent... Lees meer
29 mei had ik 2 e-tickets gekocht voor een reis van Schiphol naar Apeldoorn. In Amersfoort was het druk. We zaten net in de trein toen er omgeroepen werd dat de conducteur het te vol vond in de trein en... Lees meer
Via 9292 een enkele reis gekocht om te shoppen met mijn dochter. Ik ga bijna nooit met bus of trein. Via de app de tickets gekocht.
Blijkbaar kan je via bv Arriva dagkaarten kopen voor rond de 7.50 pp. Ik heb... Lees meer
Ik wou uitstappen en zei nog even snel gedag tegen de chauffeur. Ik draaide me terug richting de open deuren van de bus en plots gingen ze dicht. Ik kwam met me hand en linker borst tegen de deur aan.... Lees meer