Klacht: 5 mensen thuis en pakket niet afgeleverd …

op 25 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 mensen thuis en pakket niet afgeleverd …maar wel een briefje in de bus. Na moeilijk contact te kunnen krijgen met selektvracht en de telefoniste dit ook bizar vond, zag ze eindelijk een lijn vrij. Eindelijk, na 1 uur wel 10x gebeld!!
Uiteindelijk afgesproken dat ik na 15u het pakket op de ondernemingsweg in Uithoorn op te halen maar wat blijkt, ik zit al 30 min in de auto te wachten en nog niemand op jet depot!!! Wat een naar bedrijf zeg!! En dan probeer ik naar de klantenservice te bellen, ZIJN ZE GESLOTEN !!

Ik las net dat er nog iemand dit heeft meegemaakt, mensen thuis en toch briefje on de bus, selektvracht schrijft dat de koerier dat niet doet. Misschien niet bij een beneden huis maar dus wel als hij de trap moet oplopen en de brievenbus beneden staat!!

Oplossing: Geld van de telefoonkosten terug en mijn benzine van al 2x op en neer te rijden en mijn tijd!!

6 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 januari 2013 om 10:20 geantwoord

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.
Het is voor Selektvracht helaas niet mogelijk om een vergoeding aan te bieden voor de gemaakte benzinekosten. Wel hebben we de klant geïnformeerd dat we graag de gemaakte telefoonkosten vergoeden, en dat we dit kunnen doen wanneer we van de consument een telefoonspecificatie ontvangen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ursi31