Klacht: 5

op 12 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geschatte gasstanden

Gewenste Oplossing:

gecorriceerde afrekening en de rekeningen van 2009 tot 2011

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Beste Blackie17, Kun je ons via mail aangeven wat precies je vraag is en wat we voor je kunnen betekenen. We helpen je graag. Je kunt een e-mail sturen naar webcare@nuon.com Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nuon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Nuon

Heeft op 12 maart 2014 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Blackie17,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Onze excuses voor de late reactie. U heeft inmiddels meerdere keren contact gehad met onze Klantenservice na plaatsing van uw klacht op deze website. Wij gaan ervan uit dat u samen met onze Klantenservice tot een oplossing komt.

Met vriendelijke groet,

Barry
Nuon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Blackie17