Klacht: -4

op 20 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Onverwachts wat mijn wifi niet meer on line,al mijn draadloze apparaten werkte niet meer.Toen kwam ik er achter mijn laptop bekabeld ook niet meer on line kon.
Ale lampjes op het modem gaven aan dat het werkte,dus begin je te knoeien met je laptop instellingen niets lukte,uit eindelijk Ziggo gebeld 2;50 € lichter Blijkt dat ik ben afgesloten wegens overschrijding e mail gebruik stuur bijna nooit mail dus kan dit niet!!Het kan ook een virus zijn zeiden ze.Ik moest een volledige scan doen,en zo s,avondspits weer on line zijn.Nee dus.Weer gebeld 3€ Lichtervelde eerste gebelde medewerker had dit niet mogen zeggen.nogmaals uit gelegd dat ik inderdaad twee virussen had verwijderd desondanks moest ik voor straf nog een dag wachten voor ik weer on line kon,en hij zei erbij de volgende keer ben ik een week geblokkeerd

In welke tijd leven we?40-45?Een dag later kreeg ik een brief met de mededeling dat ik geblokkeerd ben,
Ik had graag vooraf een mail of brief gehad dat er iets niet goed zat,dan had ik actie kunnen nememen,Nu ben ik voor straf van maandagmiddag tot donderdagavond geblokkeerd geweest,oja in de brief stond ik moest per e mail maar contact opnemen
Hoe zonder internet????

Alle klachten die gemeld zijn door Ocin