Klacht: 2x tipgeld

op 04 juli 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb in maart mijn eigen keuken bij keukenconcurrent gekocht.. Daar gaven ze aan dat als ik mensen zou aanbrengen tipgeld zou krijgen… Ik heb 2 personen doorgestuurd en ook hebben ze daar hun keuken gekocht… Meerdere malen mails verstuurd maar tot op heden nog steeds niets ontvangen en tot grote ergernis ze reageren niet meer op mijn mail terwijl ze beloven het te regelen

Als het geld over word gemaakt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste Hatice_21, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben dit voor u opgepakt en het filiaal zal u benaderen om uw klacht met u door te nemen en om deze op te lossen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Hatice_21

1 maand geleden - We zijn inmiddels al weer een aantal dagen verder en heb nog geen antwoord gehad...? Vraag me af waarom

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste mevrouw Hatice, Onze excuses hiervoor. Het filiaal geeft aan dit onderwerp al eerder met u besproken te hebben. Maar wij hebben uw filiaal nogmaals verzocht om hierover contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Hatice_21

1 maand geleden - Mij gaat het er niet om dat ze contact opnemen met me.. Maar dat ze ervoor zorgen dat wat ze beloofd hebben nakomen.. Dus het geld overmaken... Eerst ben je welkom en dan kunnen ze je wel ten alle tijden bereiken en benaderen en nu dat alles is afgehandeld zijn ze nergens te bereiken..

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 14 juli 2017 om 14:13 geantwoord

Beste mevrouw Hatice,

Inmiddels heb ik het bericht gekregen dat er contact met u is opgenomen in verband met het tipgeld en dat dit nu met u in orde gemaakt wordt.

Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u altijd weer contact met ons opnemen.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Hatice_21