Klacht: 2x klacht, 2x status opgelost maar niets van waar!

op 28 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 x klacht hier op geschreven, 2x de status ‘opgelost’ maar niemand die contact opneemt. Conclusie; allemaal leugens! Er wordt nog altijd niets gedaan aan mijn klacht!

Ik kan UPS dan ook niet aanraden! Liever iets meer betalen, dan pakketten versturen via Kiala/ UPS

Zie eerste klacht!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 29 september 2017 om 08:30 geantwoord

Goedemorgen,

Ondanks vele pogingen u telefonisch te contacteren is dit helaas niet gelukt. Er zijn meerdere keren voicemails bij u achtergelaten.

Wij adviseren u om contact op te nemen met 020-5040500 ( lokaal tarief ) om dit alsnog opgelost te krijgen.

UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Reactie van de melder van de klacht MvdV

2 weken geleden - Wat een leugens... zal ik de inkomende telefoontjes op mijn mobiel even naar jullie toe mailen? ER IS 1 MAAL DE VOICEMAIL INGESPROKEN EN VERDER NIETS!!!!!

Heeft op 29 september 2017 om 08:38 geantwoord

Er wordt HELEMAAL niets opgelost en er wordt al helemaal GEEN contact opgenomen. Ze hebben maandag 1x gebeld en vm ingesproken, daarna niets meer vernomen. GEEN OPLOSSING DUS! Ik ga de mail doorsturen naar KASSA

Alle klachten die gemeld zijn door MvdV