Klacht: 2,5 uur moeten lopen

op 07 juni 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 06-06-2015 reden er bussen ipv treinen tussen Gilze-Rijen en Tilburg CS.
Wij waren om 00:35 op het station Gilze-Rijen. Iemand van NS zei dat we beter de snelbus van 00:51 konden nemen ipv. de stopbus van 00:37.
We zijn in de snelbus van 00:51 gestapt en reden naar Tilburg Reeshof. Vanaf daar reed de bus terug naar Breda. Ik sprak de chauffeur aan en die zei, jammer dat is je eigen schuld. Ik zei tegen de chauffeur dat dit het advies was van de NS medewerker ter plaatse en toen werd de chauffeur agressief. Ik vroeg of hij aub wilde stoppen, dit deed hij en toen we uitstapte zei hij dat hij ook wel even uit de bus kon stappen. Dit deed hij en hij wilde gaan slaan, waarop ik ben weggelopen en hij ons achterna kwam. Op een gegeven moment ging de chauffeur maar weer terug de bus in. Als gevolg hiervan moesten wij vanaf de Bredaseweg naar huis (Tilburg Oost) lopen. Dit heeft 2,5 uur geduurd. We waren pas om 03:45 thuis. Ik vind dit niet normaal en ook niet dat de chauffeur wilde gaan vechten.

Wanneer ik een excuus krijg van de NS en ter compensatie min. 25 euro tegoed krijg op mijn OV chipkaart.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 juli 2015 om 07:41 geantwoord

De klacht is geregistreerd. Door een registratie te maken van klachten van klanten hopen we soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Excuses naar de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Scissm