Klacht: 23 uur voor vertrek te horen krijgen dat de terugvlucht is gewijzigd naar de ander vliegveld

op 13 september 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Morgen (14 september 2017) vliegen wij vanaf Dusseldorf naar Puerto Plata. Omdat AIR Berlin na 25 september 2017 niet meer naar en van de carriben vliegt krijg ik een e-mail (23 uur voor vertrek) dat wij niet retour landen op Dusseldorf maar op vliegveld Keulen. De compensatie is € 66,00, belachelijk!
De klantenservice gebeld en aangegeven dat wij de parkeerplek voor de auto al reeds hebben geregeld en betaald voor Dusseldorf. Tevens zal de reis 1 dag worden ingekort omdat het vliegtuig eerder terug vertrekt.

Ik heb gebeld en aangegeven dat ik het absoluut niet eens ben met dit alternatief. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ik even op de verstuurde e-mail moest reageren en dat haar collega hier dan naar zal kijken. Inmiddels ben ik 2 uur verder en heb ik nog geen idee wat er gaat gebeuren. Mijn heenvlucht staat voor morgen gepland en ik wil graag zsm een passende oplossing!

Als zij een alternatief aanbieden (of eerder retour naar Dusseldorf en meer vergoeding voor de gemiste dagen die wij moeten inleveren).

Een heel ander alternatief voor vakantie is ook akkoord. Wij gaan niet van het ene vliegveld vertrekken en retour komen op een ander vliegveld!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Prijsvrij.nl

4 maanden geleden - Beste mevrouw de Koning, Bedankt voor uw melding. Wat zal dat ontzettend vervelend zijn geweest dat u één dag voorafgaande van uw vakantie dit bericht heeft ontvangen. Jammer genoeg heeft Airberlin gisteren pas besloten alle vluchten naar het Caribisch gebied te schrappen, waardoor wij zo snel mogelijk al onze reizigers hebben ingelicht. Wij hopen dat u kunt begrijpen dat deze wijziging niet van ons af komt, maar deze hebben doorgekregen van Airberlin. Zoals u wellicht ook in het nieuws heeft gelezen heeft Airberlin haar faillissement aangevraagd waardoor vele vluchten zijn geschrapt uit hun dagelijkse vluchten. Zeker omdat u zo kort voor vertrek zit, u vliegt immers morgen al, snappen wij dat dit veel stress met zich meeneemt. Wij hebben uw melding hierdoor doorgegeven bij onze servicedesk zodat zij zo snel mogelijk contact met u kunnen opnemen over de huidige situatie. Wij willen u onze oprechte excuses aanbieden dat u al deze stress moet doormaken zo vlak voor uw vakantie. Dit is niet zoals wij normaal gewend zijn. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 15 september 2017 om 12:35 geantwoord

Beste mevrouw de Koning,

Wij hebben begrepen van onze reserveringsafdeling dat u alsnog akkoord bent gegaan met het alternatief wat vanuit de reisorganisatie is geboden en dat u momenteel van uw vakantie geniet. Wij willen u desondanks een prettige vakantie toewensen op de Dominicaanse Republiek.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door tinekedk12