Klacht: 2 x trein weggereden

op 06 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moest naar Almere en wou de trein van 6:37 pakken op Amsterdam centraal persoon 13a na het omhoog gaan van de trap en rennen na de trein de conducteur mijn aanzien komt rennen op 10 m van de dichtst bij zijnde deur ( nog geen 3 sec vandaan) gaat hij naarbinnen ik druk op het knopje en vertrekt ik snel op mijn ns app kijken en rennen naar perron 10b waar een verkorte trein staat of staat extra naar voren zelfde verhaal ik rennen als een mongool naar de trein 10 meter voor de trein conducteur ziet me stapt naar binnen en trein vertrekt terwijl ik voor de deur wacht nu ben ik omdat beide conducteurs niet 5 sec konden wachten een half uur later op me werk

Ik denk dat het toch op ze plaats zou zijn om me tegemoet te komen met iets zo wil je niet behandelt worden ik koop wen ticket van jullie ren me de pest om de trein te halen hoe kort hij is of hoe ver hij ook doorrijd

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 09:57 geantwoord