Klacht: 18 uur vertraging, geen hulp transavia

op 20 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Afgelopen vrijdagvertraging vanuit Boedapest. Vlucht hv 6774. Geen hulp van transavia, geen drankjes tijdens wachten.
Om 12 in de nacht, na 3 uur wachten , zelf een hotel moeten zoeken om te overnachten. Menzies de lokale transit hulpdienst deed nl niets meer.
Zelf gebeld met transavia of we dan zelf een hotel mochten regelen, dat mocht. Er werd geen bedrag aangegeven, declareer het maar. Hotel dus zelf betaald voor 189 euro ( je bent blij om in de nacht wat te vinden).
De volgende dag na 18 uur vertraging vertokken.
Reden : airconditioning had olie in zijn systeem waar passagiers ziek van werden.
Gisteren alles gedeclareerd bij transavia.
Antwoord Transavia: u heeft recht op 2x 250 euro compensatie voor de verloren uren. Uw hotel was 89 euro te duur, 100 euro wordt vergoed.
Daarom krijgt u nog 411 euro……terwijl ze aangeven dat ik idd de kosten voor het hotel zelf betaald heb en in een andere mail hiervan bevestiging heb.
Volgens mij krijg ik dan 500 + 189 euro =689euro.
Ik probeer ze telefonisch te bereiken, maar kom er niet doorheen.
Per mail teruggereageerd, geen reactie.

Ik heb toestemming om het hele hotelbedrag terug te krijgen maar omdat ik ook compensatie aanvraag krijg ik niet het hele hotelbedrag….
Wat nu?

In ieder geval 689 euro en de andere onkosten waar we dus recht op hebben. En een normale reactie van transavia ( 2e mail zat vol taal en rekenfouten).

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Reactie van de melder van de klacht M S

2 maanden geleden - Transavia wil deze klacht niet behandelen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M S