Klacht: 14 jongens laten staan bij de incheckbalie het ging om 2 minuten te laat komen

op 14 augustus 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

14 vrienden kwamen 2 minuten te laat aan bij de incheckbalie in Girona vliegveld Spanje. Het zijn jongens tussen de 17 en 19 jaar oud. De reden dat ze te laat waren was dat de taxibus te laat kwam om hun op te halen.
De incheckbalie was dicht en ze werden verder niet geholpen. Daar sta je dan met 14 man. Ze moesten weer nieuwe vliegtickets kopen en aangezien het jongens zijn die nog op school zitten en geen inkomen hebben draaien de ouders daar voor op. Vind het echt schandalig dat dit zo is gegaan. Kost een hoop geld terwijl het volgens mij nog wel te regelen was. Geldklopperij in mijn ogen ze betalen nu extra voor een vliegticket.
Wij proberen als ouders nu de schade te verhalen bij het taxibedrijf.
Geen service dus bij transavia en vooral de ellende die ze veroorzaken tegenover de ouders die machteloos zijn en de kinderen die op het vliegveld moeten blijven slapen om uiteindelijk de volgende dag en sommige pas na 2 dagen naar huis huis kunnen.

Niet tevreden

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonny Ayal