Klacht: (Opgelicht) Kapotte bosch koelkast van 123keukenapparatuur.nl

op 14 januari 2015 over 123keukenapparatuur.nl in de categorie Keukenleveranciers

(Opgelicht) Kapotte bosch koelkast van 123keukenapparatuur.nl

Via 123keukenapparatuur.nl een nieuwe Bosch koelkast gekocht.
Maandag 12 Januari wil ik de koelkast installeren maar vooraf eerst schoonmaken.
Toen ik de onderste opbergbak eruit haalde constateerde ik aan beide kant een deuk/schade.
Aan één zijde zelfs een gat/scheur.
Contact opgenomen met 123keukenapparatuur.nl die zelf ook al aangaf dat het om transportschade gaat.
Echter weigert 123keukenapparatuur.nl ons om de koelkast te vervangen.
Duidelijk aangegeven dat er een gat zit welke er niet in hoort of door ons in is gemaakt in onze nieuwe koelkast.
Ook BOSCH (BSH Huishoudapparaten B.V.) (https://www.bsh-group.com) schuift het probleem naar de leverancier

123keukenapparatuur.nl
Wij hebben zelfs extra moeten betalen voor 5 jaar garantie !

Koelkast omruilen voor een nieuwe zonder schade en gat of het volledige aankoop bedrag terug.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 123keukenapparatuur.nl

Reactie van de melder van de klacht marcel75m

4 jaren geleden - Ik ontving vandaag bericht van Bosch en zal dat doorsturen aan 123keukenapparatuur.nlIk begrijp uw frustratie. Maar ik kan u alleen vertellen dat u een koopovereenkomst heeft met 123 keukenapparatuur. Zij zijn dan verantwoordelijk voor het transport.Zij zijn dus verplicht om mee te werken. Wanneer een product dat door de winkelier minder dan 6 maanden daarvoor aan u is afgeleverd een gebrek vertoont, dan wordt dat product kosteloos, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor u hersteld of vervangen. Tenzij:- De winkelier aantoont (al dan niet middels onderzoek door inschakeling van een deskundige derde) dat het gebrek veroorzaakt is door handelen of nalaten van u als klantIk hoop dat u er uit komt met 123 keukenapparatuur.Hopende u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,BSH Huishoudapparaten B.V.inspiratiehuis 20|20 Taurusavenue 36 2132 LS Hoofddorp www.bsh-group.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 123keukenapparatuur.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcel75m