Klacht: beschadiging werkblad

op 02 mei 2016 over 123keukenapparatuur.nl in de categorie Keukenleveranciers

in juni 2015 heb ik o.a. een werkblad van keramiek gekocht bij 123keukenapparatuur.nl. binnen 4 weken is aan de rand van de wasbak (onderbouw) een schijfje afgesprongen. garantie werd afgewezen omdat dit door een “puntbelasting” zou zijn ontstaan. in april 2016 moest ik constateren dat er vooral een de voorkant maar ook aan de zijkant van de wasbak nieuwe kleine beschadigingen zijn ontstaan, vermoedelijk door het stoten van vaat tegen de rand. ik beschik over een vaatwasser en de spoelbak wordt gewoon normaal gebruikt. ook deze beschadigingen zouden niet onder de garantie vallen.ik ben van mening dat het aangeboden materiaal, in dit geval keramiek, met een prijs van € 1.900 h (290x60x2 cm) sowieso bestand moet zijn tegen dit soort beschadigingen en de leverancier dus ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen.

aangezien ik vermoed dat er meer beschadigingen zullen ontstaan in de toekomst is reparatie niet erg zinvol.

een extra bescherming van de rand van de wasbak zou eventueel acceptabel zijn, hoewel dan juist het mooie van het doorlopende werkblad zonder rand bij de wasbak verloren zou gaan, of vervanging van het hele blad (met een ander materiaal uiteraard!).

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 123keukenapparatuur.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 123keukenapparatuur.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karinwerner