Klacht: Koelkast met veel lawaai

op 26 februari 2015 over 123keukenapparatuur.nl in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een koel/vriescombinTie gekocht van boretti vij 123 keukenapparatuur. Deze had ik speciaal uitgezocht op de lage db.
Hij staat in een open keuken in de woonkamer dus. Vanaf de eerste dag vreselijke geluiden uit de combi. 2 x een monteur bij geweest , die heeft buizen verbogen omdat hij zei dat het daardoor kwam . Maar het lawaai blijfT!!!! Ik ben van 123 naar borette fabriek gestuurde en die stuurde me weer naar 123keukenapparatuur.

Deze was de verkoper maar wou NIET voor de problemen staan. Ze hebben me niet verder willen helpen, zo slecht!!!!

Wanneer de koelkast omgeruild zOu worden voor een ander model eventueel met bijbetaling. Geen borettie meer omdat deze allemaal dezelfde klacht hebben de bkv179 zei de monteur ook nog

Absoluut geen lage db wat voor mij reden was tot Ankoop

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 123keukenapparatuur.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 123keukenapparatuur.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karoline