Klacht: Geen levering en geen communicatie daarover

op 24 juli 2015 over 123keukenapparatuur.nl in de categorie Keukenleveranciers

Eén week voor de geplande levering bel ik met 123keukenapparatuur voor een bevestiging van de bestelling en levering. Op dit moment worden beiden bevestigd.
Tot mijn verbazing wordt er op de dag van levering niet geleverd en in het tijdsbestek van 1 week zijn de zowel de vaatwasser als het fornuis of niet meer leverbaar of vertraagd met een maand.
123keukenapparatuur vindt het blijkbaar ook niet nodig de klant vroegtijdig over te informeren en met een passende oplossing te komen.
Schandalig als blijkt dat een vervangend model vaatwasser opeens minimaal € 200,- extra zou moeten kosten (wordt na veel te veel discussie uiteindelijk € 149). Nog steeds belachelijk natuurlijk!
En wat een arrogante medewerker bij 123keukenapparatuur.
Het zou mij probleem alleen zijn zoals het wordt uitgelegd. Zij kunnen echt niks betekenen. Ik zou zeggen lever een vervangende vaatwasser met dezelfde specs voor de afgesproken prijs.

Bijbetaling van € 149,- voor de vaatwasser wordt vernietigd en/of gestorneerd.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 123keukenapparatuur.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 123keukenapparatuur.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Piet Valkier