Klacht: Besteld op site – op voorraad – wordt niet geleverd!

op 21 februari 2015 over 123keukenapparatuur.nl in de categorie Keukenleveranciers

Maandagavond 16 februari 2015 bestel ik op de site een Miele WDA 110 wasmachine. Bij het bestellen staat het vinkje ‘Op voorraad’ op groen.
Ik vraag om op zaterdag 21 februari 2015 te leveren. Ik hoor niets meer. Op zaterdag 21 februari bel ik om 11.15 uur op. Krijg te horen dat het niet op voorraad was. Wanneer ik stellig zeg dat het tijdens het bestellen wel op voorraad stond reageert de man aan de lijn dat hij het geld wel terugstort als ‘we zo beginnen’. Totaal kansloos gedrag. Prima, doet u dat dan maar. Terug dat geld. Maandag terugstorten.

Is niet meer te repareren dit gedrag. Geld terugstorten en wel direct. Ik heb een gezin en was elke dag soms twee keer per dag. Dit werkt zo niet.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 123keukenapparatuur.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 123keukenapparatuur.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kuijken