Klacht: 0900-nummer moeten bellen en op kosten gejaagd worden

op 21 januari 2014 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

De volgende mail-wisseling illustreert mijn klacht:
Ik heb een Cisco EPC3925 en wil t.b.v. een ip-camera port-forwarden.
Helaas is de lay-out van de Cisco-handleiding die ik via internet kan downloaden anders dan de lay-out van mijn Cisco als ik deze met mijn ip-adres open en naar ‘applications&gaming’ -> ‘port range forwarding’ ga.
Het lukt me niet op de ip-camera aan een andere port te koppelen en zodoende de camera vanuit extern via 3g te benaderen.
Is er een passende handleiding voor mijn Cisco waar de plaatjes wel overeenkomen en een leidraad hoe ik moet forwarden?
M.v.g.,
Nard van As
Geachte heer Van As,
Bedankt voor uw email van 20 januari 2014. Hierin geeft u aan dat u een ip-camera wilt port forwarden.
Helaas hoort uw vraag niet tot de ondersteuning van de Klantenservice. Ik wil u vragen hiervoor contact op te nemen met Service+. Zij hebben meer expertise in huis om u hiermee te helpen. Mijn excuses voor het ongemak.
U bereikt Service+ via 0900 – 1876 (euro 0,65 per minuut). De Service+ adviseurs staan voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Ron van Dijk,
Medewerker klantenservice
3) Beste Ron,
Ik besef dat jij er persoonlijk weinig aan kunt veranderen, het is kennelijk ZIGGO-beleid, maar ik vind het bizar dat ik alles van Ziggo betrek (televisie, internet en telefonie) en dat ik vervolgens een 0900-nummer moet gaan bellen om een vraag beantwoordt te krijgen en daar flink voor moet gaan betalen.
Ik stel dit hier zo uitdrukkelijk vanuit eerdere ervaringen waar het een vraag betrof over de mail die opeens niet meer werkte waar Ziggo en niet ik debet aan was. Kostte me €12,- want uiteraard ging de vraag van de ene naar de andere ‚deskundige’.
Ik ga deze mail ook aan de consumentenbond sturen omdat ik het beleid van Ziggo in deze aan de kaak wil stellen!
Groet,
Nard

De oplossing is simpel: Ik wil niet betalen voor een service van een bedrijf waar ik afhankelijk van ben omdat ik daar alles betrek!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nard