Klacht: Zwembad leeg

op 27 januari 2014 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Overnachting hotel in Las Vegas.
Bewust gekozen voor hotel met Zwembad.
Bij aankomst bleek zwembad leeg.
Betreft Riviera Hotel en Casino.
Overnachting 17 en 18 jan 2014.
Er is door Booking.com geen info verstrekt over het niet beschikbaar zijn zwembad en keuze alternatief.

Gewenste Oplossing:

Deel geld terug

Bericht van booking.com

3 jaren geleden - Goedendag, Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij zullen uw klacht meteen in behandeling nemen en zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Mac Booking.com Customer Service Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door booking.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat booking.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

booking.com

Heeft op 30 januari 2014 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

We zijn persoonlijk met u in contact geweest om uw klacht dienovereenkomstig te adresseren.

Mocht u verder nog vragen schroomt u dan niet om wederom contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Mac
Booking.com Customer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen D.