Mijn Klacht:
Beste,
op Maandag 17 Maart jongslede heb ik een bestelling gedaan bij deze webshop met
bestlnummer 202417331.
Daarbij heb ik de dag er op (dus de 18de) de helft van de des betreffende bestelling ontvangen,
echter de andere helft is tot op vandaag nóóit geleverd.
Dit vindt ik vreemd wat ik koop er wel vaker – niet écht met regelmaat maar misschien toch twee keer per jaar voor de laatste 3 jaar, een ik had nooit eerder problemen.
Ik heb meteen een bericht gestuurd via de webwinkels contact formulier omdat een bedrijf telefoon nummer afwezig bleek op het klantenservice stuk van de site, echter daar kreeg ik geen reactie op. Na dat ik geen response ontving heb ik maar een email gestuurd naar het desbetreffende contact mail adres dat op de website stond vermeld…
Maar helaas geen respons
Daarna nog 3 keer een mail naar het zelfde email adres gestuurd.
Het telefoon nummer ondertussen ook proberen op te zoeken op het internet maar daar stond bij dat het nummer afgeschermd was.
Dus ik kon niets – vandaar dus mijn laatst hoop en klacht.nl maar aangeschreven in de hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik voel m aardig gedupeerd.
Met vriendelijke groet;
Mevr.Driessen
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag óf contact hebben met Zozero.nl om het zelf met hen op te lossen.
Of mijn geld terug met de helft van de verzend kosten !!
Ik heb immers ook maar de helft van de bestelling ontvangen !!
