Klacht: verwerkingskosten zorgtoeslag

op 12 oktober 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Mijn dochter heeft zich aangemeld voor zorgtoeslag omdat ze binnenkort 18 jaar wordt. Paar dagen geleden werd er 39,50 euro van haar rekening afgeschreven voor verwerkingskosten!? Is het terecht dat dit wordt afgeschreven?

Wij zouden graag zien dat zij dit bedrag teruggeboekt krijgt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 07 maart 2018 om 14:01 geantwoord

Heeft op 07 maart 2018 om 14:24 geantwoord

Nu krijg ik een reactie van jullie zijde dat de klacht niet meer actueel zou zijn ivm de datum die alweer bijna 5 maanden achter ons ligt.
Er is helemaal niets veranderd aan mijn klacht, mijn dochter zou deze 39,50 nog steeds erg graag terugontvangen, zij kan dit geld erg goed gebruiken. Dat jullie zo lang wachten met afhandelen van klachten betekend niet dat deze niet meer actueel zijn.
Ik verwacht nu een eerlijke reactie voor het afschrijven van dit hoge bedrag van tieners én ik zie als enige oplossing dat jullie haar dit geld terugbetalen.

Graag jullie reactie.

Groet,