Klacht: Misleidende teksten

op 26 maart 2020 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

waarschijnlijk ben ik via duo op de site van zorgtoeslag terecht gekomen. Daar zeggen ze: bereken gratis je zorgtoeslag. Daarna de aanvraag ingediend, maar daar rekenen ze 39,50 voor. Niet gezien. Zij halen het geld van de rekening, via de gegevens van de belasting. Zoals ik lees op internet, ben ik niet de enige die dat is overkomen. Mensen die zorgtoeslag aanvragen hebben het al niet breed. Enige is dat site bij hun QA wel aangeven dat zij het bedrag eenmalig in rekening brengen, maar die heb ik niet gelezen.

Omdat ik bang ben dat zij, ondanks dat zij aangeven dat dit een eenmalige incasso betreft, de bankrekening leeghalen. Op mijn bankafschrift staat wel dat het om een eenmalige incasso gaat. Ik wil dat deze site geen koppelingen meer heeft op andere websites, zodat je echt op zoek naar hun moet. De kans dat mensen via, via, bij hun terecht komen is dan een stuk kleiner. Ook zou ik willen dat zij een reprimande krijgen, de overheid vraagt namelijk niks voor het indienen. Ik zou ook willen dat zij een schadeloos-stelling hanteren, maar dat zit er denk ik niet in.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Tesser