Klacht: 29.50 afgeschreven, bij aanvraag zorgtoeslag , schandalig

Gijs1997 op 28 januari 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 23 juni 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Categorie Adviesbureau
Status Opgelost
Datum 28 januari 2016

Na de aanvraag van de zorgtoeslag heeft de klant € 29,50 moeten betalen, wat niet duidelijk op de website van Zorgtoeslag.nl werd vermeld. De klant vindt deze kosten onterecht en verzoekt om terugbetaling. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Na het aanvragen van de zorgtoeslag is er nu € 29.50 afgeschreven. Dit staat niet duidelijk vermeld op de site. Te gek voor woorden!!
Wil dit graag terug gedraaid zien

Gewenste Oplossing:

Terug storten van €29.50

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM