Klacht: Zorgtoeslag laat

op 20 juli 2012 over ABN Amro in de categorie Banken

Ik heb mijn zorgtoeslag nog niet ontvangen. dit is erg vervelend omdat al mijn familie op vakantie is en ik dus zelf voor eten e.d. moet zorgen. ik ging ervan uit dat ik vandaag wel weer wat geld zou hebben… maar dit is nu dus niet het geval.

Graag in de middag overmaken, zodat mensen niet voor onverwachte problemen komen te staan

Bericht van ABN Amro

5 jaren geleden - Geachte meneer de Jong, Ik kan me voorstellen dat dit lastig voor u is. Ik hoop dat u het bedrag inmiddels wel ontvangen hebt? Overboekingen die gedaan worden vanuit een andere bank kunnen wij helaas niet versnellen. Indien er een bedrag naar u wordt overgemaakt door een rekeninghouder van een andere bank dan ABN AMRO, staat het bedrag binnen 2 à 3 werkdagen op uw rekening. Indien dit niet het geval is, neemt u dan contact op met de opdrachtgever. Als u toch nog vragen hierover hebt, laat u ons dit dan weten. Met vriendelijke groet, L. Rietdijk Webcare ABN AMRO

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 23 juli 2012 om 09:12 geantwoord

Wij hebben een reactie gegeven op de klacht van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door hannes123